فرماندار مرکز استان مازندران

در اجرای قانون با کسی تعارف ندارم

فرماندار شهرستان ساری بابیان اینکه روسای ادارات شهرستان و دست اندرکاران ستاد انتخابات اهتمام بی طرفی نسبت به کاندیدا ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: در اجرای قانون با کسی تعارف ندارم و فرد متخلف را با اعلام رسانه ای از سمت خود برکنار می کنم.

کد مطلب: ۵۹۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، احمد حسین زادگان در نخستین نشست ستاد انتخابات مرکز استان با بیان اینکه تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات باید برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و همراه با قانون مداری باشد، اظهار داشت: تمامی ملاحظات قانونی در شهرستان به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که احتمال تبلیغات زود هنگام وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی این دوره از انتخابات را نسبت به انتخابات سال گذشته متفاوت دانست و گفت: در این دوره از انتخابات که بنا به تاریخ اعلامی از سوی وزارت کشور در 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود یک انتخابات ملی و محلی در پیش رو است که دارای ابعاد متفاوت از انتخابات دوره گذشته است.

فرماندار شهرستان ساری بابیان اینکه روسای ادارات شهرستان و دست اندرکاران ستاد انتخابات اهتمام بی طرفی نسبت به کاندیداها داشته باشند، خاطرنشان کرد: در اجرای قانون با کسی تعارف ندارم و فرد متخلف را با اعلام رسانه ای از سمت خود برکنار می کنم.

وی گفت: همه ما باید به تعهدات سازمانی و اخلاقی پایبند باشیم و در چاچوب قانون به وظایف عمل کنیم و از انتخابات صیانت کنیم .

این مسئول از آماده شدن اطلس انتخابات شهرستان ساری خبر داد و افزود: در این اطلس مشکلات و چالش های انتخابات گذشته شناسایی و مستند سازی شده است.

حسین زادگان آموزش سامانه انتخابات را امر مهمی دانست و گفت: همه افراد که در امر انتخابات سروکار دارند باید به صورت کارگاهی آموزش گیرند.

وی افزود: لازم است کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات شهرستان تشکیل شده و جلسات منظم در راستای ارایه راهکارها و رفع نواقص و کاستی های احتمالی برای برگزاری یک انتخابات پرشور برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار