برگزاری نشست بصیرتی-تبیینی با موضوع ۹ دی در گلستان

گلستان (پانا) - نشست بصیرتی-تبیینی با موضوع نهم دی ماه، روز بصیرت با حضور مسئولین مربوطه در سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست بصیرتی-تبیینی با موضوع ۹ دی در گلستان

این مراسم با حضور موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین مربوطه آموزش و پرورش و سخنرانی دکتر سلیماندوست،کارشناس مسائل سیاسی در درسالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان ضمن عرض تسلیت چهارمین سالگرد آسمانی شدن سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی،دلیل نامگذاری هفته جاری به عنوان هفته «مقاومت» را این موضوع دانست.

ایشان همچنین، سالرز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،روز مادر را به همه ی مادران تبریک گفت و افزود:از خداوند متعال می خواهم،تا به تمامی ما نیروو قدرت کافی به جهت استواری و ماندن در مسیر حضرت فاطمه (س) و گام برداشتن در راه شهدا را اعطا بفرماید.

موسی کابلی،اظهار کرد:مقام معظم رهبری می فرمایند«بزرگ ترین ثروت یک ملت،نظامی است که مردم پشت آن باشند»،این فرمایش ایشان کاملا مشخص وارزشمند است و بیان کننده ی این مسئله است که نهم دی ماه،قلب انقلاب و بسیار به یاد ماندنی است،این روز ،ایستادن مردم به پای انقلابشان را به صراحت به دنیانشان می دهد.

این نشست با سخنرانی دکتر سلیمان دوست، کارشناس مسائل سیاسی بین الملل پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار