رئیس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی:

دانش‌آموزان کردکوی موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی شدند‎

اتاقی هوشمند با عنوان اتاق جشنواره‌ها و کارگاه‌ها ویژه معلمان تعبیه شد

گلستان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در رابطه با رتبه برترهای رشته‌های مختلف این شهرستان اعلام کرد دانش‌آموزان کردکوی موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در بخش فرهنگی شدند‎.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کردکوی موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی شدند‎

ذبیح الله لیاقتی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص با پروژه های تاثیرگذار انجام شده در سطح شهرستان اظهار کرد: سال گذشته اتاقی با عنوان اتاق جشنواره ها و کارگاه ها ویژه معلمان تعبیه شد که ابتدا به صورت موقتی در مکان آموزش و پرورش سابق کردکوی بود و بعد از مدتی با حضور مدیرکل متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در مکان کانون کوثر این شهرستان به طور دائمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: این اتاق مجهز به لپ‌تاپ، پرینتر، تخته هوشمند، پروژکتور، کتابخانه و امکانات نوین تدریس بوده و کاربرد اصلی و اساسی این اتاق ‌هوشمند، استفاده ویژه دبیران و معلمان در کارگاه ها و جشنواره هایی بود که برگزار می‌کردند. همچنین در این اتاق، دوربین و میکروفون حرفه ای وجود دارد که تصویربرداری حین پروژه تدریس از ابتدا تا انتها را امکان پذیر می‌کند. این اتاق بیشتر مورد استفاده معلمانی بوده که در جشنواره ها شرکت می‌کردند و کار را در این اتاق انجام می دادند.

لیاقتی در ادامه در رابطه با الگوهای برتر تدریس به کمک این اتاق هوشمند عنوان کرد: شهرستان کردکوی در جشنواره الگوهای برتر تدریس، موفق به کسب ۱۱رتبه برتر استانی بوده و‌ از نظر تعداد رتبه، رتبه اول در شهرستان را کسب کرده است. در این جشنواره شهرستان کردکوی موفق به کسب یک رتبه برتر کشوری هم شده که ثمره ایجاد این اتاق هوشمند بوده ‌است. در این اتاق بیش از ۵۰ جلسه کارهای ویژه جشنواره ها برگزار شد و کمک شایانی به شهرستان در زمینه علم آموزی، ‌‌به سازی و توانمندسازی نیروها داشت که در بخش معاونت آموزش انجام شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان کردکوی در سال تحصیلی جاری شاهد موفقیت های زیادی در حوزه پرورشی در بخش های مختلف همچون ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و...بوده است، افزود: در جشنواره های فرهنگی از دانش آموزان و فرهنگیان ۱۲۰۰ اثر در شهرستان جمع آوری شد که با افتخار ۵۷۰ رتبه شهرستانی، ۳۳ رتبه استانی و ۷ رتبه کشوری را کسب کردند.

در مسابقات قرآنی بالغ بر ۱۰۰ نفر در مسابقات درس هایی از قرآن شرکت داشتند که ۲۵ نفر رتبه برتر کشوری را کسب کرده و در رشته های ورزشی اعزام تیم های دو و میدانی، والیبال، فوتسال، کشتی، تکواندو تا مرحله استانی را داشته ایم که انشاالله شاهد موفقیت تیم ها در سطح کشور خواهیم بود.

وی بیان کرد: یکی از نوآوری های انقلاب اسلامی و تلاش های پیگیر یاران امام راحل (ره) همچون شهیدان رجایی و باهنر، تشکیل و گسترش نهاد امور تربیتی در سطح مدارس کشور بوده است. این نهاد تاثیرگذار همواره در جهت تقویت روحیه دینی و پرورش دانش آموزان بر محور تربیت و اخلاق اسلامی به ایفای نقش پرداخته و منشأ برکات فراوانی بوده است.

دانش آموز خبرنگار: مریم امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار