مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

انتقال آموزه‌های حاج قاسم سلیمانی از ضرورت‌های جامعه است

گلستان (پانا) - سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان انتقال فرهنگ آموزه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی را از ضرورت‌های مهم جامعه امروز عنوان کرد و ترویج آن را ضروری ‌دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقال آموزه‌های حاج قاسم سلیمانی از ضرورت‌های جامعه است

اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در استان گلستان، به صورت متمرکز در گرگان به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی, مدرس زاده، رئیس آموزش و پرورش گرگان و دانش آموزان برگزار شد.‬

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم، انتقال فرهنگ آموزه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی را از ضرورت‌های مهم جامعه امروز عنوان کرد و ترویج آن را ضروری و جایز دانست.

سید‌رضا نظری تاکید کرد: این مراسم با هدف آگاهی از آموزه‌ها، افکار و آرمان‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.

نظری افزود: اگر فرهنگ و باور‌های حاج قاسم سلیمانی به نسل جدید منتقل شود در آینده حاج قاسم‌های زیادی در جامعه ظهور خواهند کرد.

وی مهم‌ترین باور سردار سلیمانی را تبعیت از رهبری و دلدادگی برای ایران اسلامی دانست و افزود: ما فرهنگیان و مسئولین موظفیم که این دو ویژگی متمایز را به دانش‌آموزان و فرزندان ایران انتقال دهیم.

‌در پایان مراسم به‌مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا از شانزده خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار