رقابت ۲۰۰ دانش‌آموز دختر درمسابقات ورزشی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه استان، گرامیداشت شهدای مظلوم غزه، با رقابت ۲۰۰ ورزشکار از ۱۲ شهرستان به میزبانی شهرستان بیرجند خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۲۰۰ دانش‌آموز دختر درمسابقات  ورزشی خراسان جنوبی

مهدی گلدانی مقدم افزود: این مسابقات به مدت ۲ روز و در رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی و شطرنج برگزار شد.

وی با اشاره به انجام ۶۰ بازی در رشته تنیس روی میز اظهار کرد: در این رشته ۲۱ ورزشکار به رقابت پرداختند که در پایان خانم ها فاطمه سیما رضایی از طبس مقام اول، ستایش کشهانی از بیرجند مقام دوم و ساینا مؤمن زاده از بیرجند و زینب شریفی از طبس مقام سوم مشترک را، کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: مسابقات شطرنج با حضور ۲۸ بازیکن از ۷ شهرستان برگزار شد که فاطمه خزاعی و کیانا مقدسیان از قاین، مقام های اول و دوم و مهتاب وطنی مقدم از بیرجند به مقام سوم در بخش انفرادی دست یافتند و در بخش تیمی؛ نیز شهرستان‌های قاین بیرجند و سرایان به ترتیب به رتبه های اول تا سوم، دست یافتند.

وی با بیان این که رشته دو و میدانی با حضور ۱۰ تیم و ۶۰ ورزشکار در ۱۲ ماده برگزار شد، تصریح کرد: در این رشته بیرجند بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های سرایان و طبس عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

به گفته گلدانی مقدم، نفرات منتخب شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه، بهمن ماه سال جاری به مسابقات کشوری، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار