اعلام برنامه‌های هفته سواد آموزی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از برگزاری بیش از ۹ برنامه محوری به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های هفته سواد آموزی در خراسان جنوبی

مهدی حسنی، برگزاری جلسات شورای پشتیبانی سواد آموزی استان، شهرستان و مناطق، غبار روبی مزار شهدای سوادآموزی، برگزاری نشست تخصصی با نخبگان و اساتید و پژوهشگران شورای تحقیقات، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان سوادآموزی استان و تجلیل از خانواده شهدای سوادآموزی را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.

وی، بر بهره‌گیری از فضای مجازی، ارباب جراید، خبرگزاری‌ها به ویژه رسانه ملی به منظور تشویق افراد کم سواد به شرکت در کلاس های سواد آموزی و افزایش سواد رسانه جامعه مخاطب تأکید کرد و افزود: برگزاری نشست خبری و تشریح اقدامات، خدمات و دستاوردهای سواد آموزی در شاخص های مختلف از دیگر برنامه های این هفته است.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برگزاری مسابقه انشاء نویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهور با شرکت سواد آموزان دوره انتقال، گفت: دیدار اعضای گروه بهبود کیفیت سواد آموزی استان با نماینده محترم ولی فقیه و ائمه محترم جمعه شهرستان ها و تجلیل از چهره های شاخص سواد آموزی و پیشکسوتان این حوزه از دیگر برنامه های هفته سواد آموزی استان است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ابراز امیدواری کرد با مشارکت بخش های درون و برون سازمانی، خدمات سواد آموزی برای مردم شریف استان تبیین و زمینه شناسایی، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد باقی مانده فراهم شود تا با عزم عمومی و مشارکت همگانی بی سوادی در استان برای همیشه ریشه کن شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار