برنامه فراگیر پرورشی زمینه را برای مشارکت و همکاری بیشتر دانش‌آموزان فراهم می‌کند

بوشهر (پانا) - مدیر مدرسه شهید سلخی پایگاه هوایی بوشهر گفت طرح آموزش فراگیر در مدارس بر میزان یاد گیری، مسئولیت پذیری، عزت نفس، مشارکت و همکاری بیشتر با یکدیگر برای زندگی بهتر را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه فراگیر پرورشی زمینه را برای مشارکت و همکاری بیشتر دانش‌آموزان فراهم می‌کند

نجمه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: برنامه فراگیر پرورشی در مدارس بر میزان یادگیری، مسئولیت‌پذیری، عزت نفس، مشارکت و همکاری بیشتر با یکدیگر برای زندگی بهتر را فراهم می‌کند.

اسماعیل‌زاده گفت: دانش‌آموز در فضای امن و ایمن مناسب و متناسب با نیازهای خود رشد می‌کند.

اسماعیل زاده تصریح کرد: دانش آموز در فرایند یادگیری به رشدهای عاطفی و اجتماعی بیشتر دست می‌یابند. زیرا دانش آموزان با توجه به وجود تفاوت‌ها و سطح توانمندی‌ها تحت آموزش قرار می‌گیرند. این برنامه باعث شده است وقت معاونین پرورشی برای ثبت دانش آموزان کمتر گرفته شود. دیگر اینکه خانواده ها با رشته های دیگر آشنایی پیدا کنند و اینکه ارزش کار پرورشی بالاتر رفته که خانواده‌ها با خدمات پرورشی بیشتر آشنا شده‌اند.

وی گفت: البته هر طرحی برای اجرایی شدن زمان می‌برد ولی با فیلم هایی که فرستاده شده همه توانسته‌اند در برنامه فراگیر پرورشی شرکت کنند. در برنامه فراگیر در مدارس به طور دقیق عمل شده است. در برنامه فراگیر به بخشنامه‌ها عمل شده است و ثبت و جذب اولیا و دانش‌آموزان در تمامی اهداف ذکر شده انجام گرفته است. آنها ضمن آموزش‌های مختلف آشنایی با تمام خدمات پرورشی، در رشته‌های مختلف و تشکل‌های متفاوت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: در راستای برنامه فراگیر، تمام فیلم های آموزشی ثبت‌نام دانش آموزان در گروه‌های کلاسی و گروه‌های اطلاع رسانی قرار داده شده است و خانوادهایی که رمز هم نداشتند به مدرسه مراجعه کرده، وارد مای میدیو شده و بچه‌ها را ثبت کرده‌اند و هر دانش آموزی در شاخص‌هایی که دوست داشت در حال فعالیت هستند.

اسماعیل زاده در ادامه پیشنهاد کرد: برای بهبود برنامه فراگیر پرورشی باید یک کلاس آموزشی برای معاونان پرورشی گذاشته شود. برای بهبود خدمات فراگیر امتیازی برای مدارس نمونه دولتی قرار دهند که جذب حداکثری داشته باشند. چون خانواده‌ها هر دقیقه به مای میدیو سر نمی‌زنند از اول سال یکسری تاریخ دقیق برگزاری مسابقات در مای میدیو گذاشته شود تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

خبرنگار : احمد رضا خادمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار