مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد؛

اردوهای تشکیلاتی هفت‌سنگ راهی برای افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت اردوهای تشکیلاتی هفت‌سنگ در افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای تشکیلاتی هفت‌سنگ راهی برای افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت:اردوی یک روزه و تشکیلاتی «هفت سنگ»، مکمل برنامه های درسی در کلاس است و فرصتی را برای دست اندرکاران نظام تعیلم و تربیت فراهم می کند تا یادگیری دانش آموزان را در فضاهای متفاوت عملی و حمایتی گسترش دهند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان این که برگزاری این اردوها باعث ایجاد روحیه خودسازی و تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان می شود، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردوها توانایی برقراری روابط اجتماعی موثر و مطلوب در بین دانش آموزان جامعه هدف می باشد

وی خاطر نشان کرد: حلقه مفقود شده در مدارس، شور و نشاط است و برگزاری اردوهای یک روزه باعث ایجاد شور و نشاط همراه با تقویت جامعه پذیری و بسترسازی تمرین انجام فعالیت های گروهی در بین دانش آموزان است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به نقش تربیتی اردوهای طرح هفت سنگ خاطر نشان کرد:طرح اردوهای هفت سنگ این فرصت را به دانش آموزان می دهد تا مهارت های رهبری و ارتباطی ، تعیین هدف ، تکنیک های مدیریت زمان را توسعه داده و در تیم ها به صورت مؤثرتری همکاری کنند.

حسین کیخا افزود: این اردو ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و با شرکت بیش ۴۰۰ نفر دانش آموز مدارس حاشیه شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: دانش آموزان در این اردوها با شرکت در کارگاه های امداد و نجات، نقاشی خلاق، نمایش خلاق، قصه گویی، خبرنگاری،بازی های گروهی و بومی و محلی زمینه کشف و پرورش استعدادهای نهفته به همراه کشف و گسترش مهارت های فردی و ارتقای سطح هوشیاری خود را فراهم می کنند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار