در مراسم پیش اردوی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان عنوان شد:

دانش‌آموزان اعزامی به اردو باید طلایه‌داران اخلاق، تقوا و تدین باشند

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد دانش‌آموزان اعزامی به اردوها نه تنها سفیران فرهنگی استان هستند، بلکه باید طلایه‌داران اخلاق، تقوا و تدین باشند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان اعزامی به اردو باید طلایه‌داران اخلاق، تقوا و تدین باشند

حسنعلی میرعبدی در مراسم پیش اردوی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در جمع دانش آموزان پیشتاز منتخب برای اعزام به اردوهای قطبی اظهار کرد: شما سفیران استان سیستان و بلوچستان هستید و همه اقدامات و رفتار شما بیانگر فرهنگ استان ما به عنوان پایتخت وحدت اسلامی است.

وی ادامه داد: انتظار می رود به عنوان دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی بر محوریت اسلام، قرآن و اهل بیت عمل کنید تا نظام جمهوری اسلامی را در آینده سربلند کنید.

میرعبدی خطاب به دانش آموزان با توصیه به تلاوت قرآن، عمل به دستورات اسلامی و خودداری از توهین، تهمت و غیبت اظهار کرد: با رفتار و کردار خود به دیگران درس اخلاق، تدین و معرفت بدهید.

وی اردو را بهترین فرصت برای فراگیری مهارت های زندگی و تجربه اندوزی دانست و گفت: در این مدت از تجربیات دیگران استفاده کنید و از طرفی فرهنگ غنی استان را به دیگران منتقل کنید.

گفتنی است ۱۵ دانش‌آموز پیشتاز از استان سیستان و بلوچستان به اردوی سازمان دانش آموزی در دماوند اعزام می شوند که امروز طی مراسمی به انجام تمرینات پیش اردو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار