«زاده شده برای پرواز» در شبکه یک سیما

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «زاده شده برای پرواز» با گویندگی 24 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
«زاده شده برای پرواز» در شبکه یک سیما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی در گونه اکشن ـ درام محصول چین در سال 2023 قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی امیر حکیمی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، نفیسه زاجکانیها، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی و امیر حکیمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این اثر درباره خلبان جوانی است که به عضویت نیروی هوایی چین در می‌آید. او برای تکمیل دوره باید آموزش‌های بیشتری را بگذراند. او تلاش می‌کند جنگنده‌ها را به لحاظ فنی مدرن و بی نقص کند. در یکی از مانورها فرمانده آن‌ها کشته می‌شود که این امر منجر به تلاش بیشتر آن‌ها برای پیشرفت می‌شود.

این فیلم یک اثر پرخرج چینی است که جلوه های ویژه ی آن در نوع خود جالب توجه و تماشایی است و در عین حال سرشار از هیجان است. فیلم پیامی میهن دوستانه هم دارد و توانسته در جوایز ملی سینمای چین برنده و نامزد 8 جایزه شود.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار