«اراده یک مرد» کره‌ای را در شبکه یک ببینید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «اراده یک مرد» با گویندگی 23 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
«اراده یک مرد» کره‌ای را در شبکه یک ببینید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی محصول کره جنوبی در سال 2017 قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی کریم بیانی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، حسین بیگی، علی اصغر نیک رضایی، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی و کریم بیانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه روایت این اثر آمده است: کیم چو سون در نبرد با یک سامورایی او را کشته و به زندان و اعدام محکوم می شود. رئیس زندان یک کره ای است که برای دولت ژاپن کار می کند او ماسانگ نام دارد و رفتار بسیار بدی با زندانیان کره ای دارد و تا حد مرگ آنها را آزار و شکنجه می دهد.

این اثر یک فیلم تاریخی کره ای با مضمونی میهن پرستانه است که نشان می دهد یک مرد میهن پرست در دوران اشغال کشورش برای خدمت به وطن و هموطنانش دست به هر کاری می زند. شخصیت های فیلم همگی جذاب هستند و مخاطب را نسبت به پیگیری سرنوشت خود کنجکاو می کنند در حالی که طراحی صحنه و لباس هم قابل توجه بوده و دورانی که قصه در آن رخ می دهد را به بهترین شکل بازسازی می کنند و مخاطب را به دل آن دوران می برند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی یک، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار