دو مقام اول در شهریار، از آن دانش‌آموز خبرنگار پانای شهرستان های تهران شد

شهریار (پانا) - در مراسم تقدیر از مقام‌آوران در پژوهسرای دانش‌آموزی جوان شهریار که در پژوهشسرای این شهرستان برگزار شد، از دانش‌آموز خبرنگار پانا این منطقه به سبب کسب دو مقام اول در شهرستان شهریار، تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دو مقام اول در شهریار، از آن دانش‌آموز خبرنگار پانای شهرستان های تهران شد

پریسان‌ حدادی، دانش‌آموز خبرنگار پانا از منطقه شهریار، در مسابقات کتابخوانی دانایی توانایی این منطقه، مقام اول منطقه‌ای را به دست آورد و به مرحله استانی راه یافت؛ همچنین وی در مسابقات پژوهشسرای دانش‌آموزی‌‌ دختران‌ جوان در بخش ساخت کلیپ مفاخر نیز توانست مقام اول منطقه را از آن خود کند.

در مراسمی که در ۲۵ آبان ماه در پژوهشسرا برگزار شد، از دانش‌آموزان مقام آور در مسابقات با حضور حسن‌ سلیمانی معاون آموزشی، مدریت آموزش‌‌وپرورش شهرستان‌ شهریار و مسئولین پژوهش‌سرا تقدیر به عمل آمد.

پریسان‌ حدادی ضمن تشکر از مربیان زحمت کش خود که همیشه مشوق او بوده‌اند، از دانش‌آموزان خواست تا به مناسبت هفته کتابخوانی بیشتر به کتابخانه ها سر بزنند و لذت ورق زدن کتاب را از دست ندهند. فضای مجازی با تصویرهای رنگی‌ و موزیکالش برای همه ما جذاب و شیرین است، اما نباید دوستی با کتاب را فراموش کنیم.

وی افزود: برای ساخت کلیپ مفاخر به زندگی برادران امیدوار اولین جهان‌گردان ایرانی که اصالت طالقانی داشته‌اند پرداخته است؛ زندگی هیجان انگیز آنان رو مطالعه کرده است و از سختی ها و سفرهای مهیج آنان کلیپی تهیه کرده است که مورد تایید داوران پژوهش‌سرای دانش آموزی جوان قرار گرفته است.

این دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران در آخر بیان کرد: شاکر خداوند مهربان هستم که همیشه تلاش‌های من را دیده و کمک کرده است تا من بتوانم در راه پیش رویم موفق شوم و از خانواده عزیز خودم که همیشه همراه من هستند و بنده را راهنمایی می‌کنند و به علایق من احترام می‌گذارند تا من به هدفم برسم کمال تشکر را دارم، امیدوارم باعث خوشحالی آنها شده باشم.

خبرنگار: پرنیان حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار