پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان

13 آبان روز میثاق دانش‌آموزان با همکلاسی‌های شهیدشان است

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک 13 آبان روز دانش‌آموز با صدور پیامی برای حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی دعوت به عمل آورد و گفت 13 آبان روز میثاق دانش‌آموزان با همکلاسی‌های شهیدشان است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان  روز میثاق دانش‌آموزان با همکلاسی‌های شهیدشان است

سید نظام مرادی به مناسبت «سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش آموز» که نقطه عطفی در تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر زورگویی های استکبار جهانی به حساب می آید، پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

سیزدهم آبان ماه تبلور اراده و استقامت مردمی است که هیچگاه در طول تاریخ تن به خفت و ذلت در برابر زورگویی ها و فشارهای استکبار جهانی و بیگانگان نداده است. این روز، روز میثاق دانش آموزان با همکلاسی های شهیدشان است از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس،میثاق با قهرمانانی که جان خود را فدای عزت، سربلندی وسرافرازی ایران اسلامی کردند.

نسل سوم و چهارم انقلاب با تأسی از شهید فهمیده ها و شهید حججی ها همواره در این سال ها پای انقلاب و کشور ایستاده و در تمام صحنه ها پرشورتر از گذشته حاضر شده اند و با توجه و نگاه به مبانی اصولی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و اطاعت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری کارهای بزرگی را رقم زده اند که امروز دستاوردهای آن در حوزه های مختلف کشور هویدا است.

اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان، دانش آموزان و فرهنگیان و بالاخص مربیان و دانش آموزان تشکیلاتی پیشتاز دعوت می کنم این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13 آبان، حماسه ای آگاهانه را به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار