مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

حضور دانش‌آموزان، در راهپیمایی۱۳ آبان پاسخی دندان‌شکن به جنایات صهیونیست‌هاست

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در خطبه‌های پیش از نماز‌ جمعه، حضور پرشور دانش‌آموزان دهه هشتادی‌ و نودی در راهپیمایی سیزده آبان را، پاسخی دندان‌شکن به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان، در راهپیمایی۱۳ آبان پاسخی دندان‌شکن به جنایات صهیونیست‌هاست

سعید تیموری راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز‌جمعه، ضمن تقدیر از جامعه فرهنگیان، مدیران، معاونین و معلمان مدارس خاطرنشان کرد: امیدواریم در دستگاه مقدس آموزش و پرورش، شبانه روز و با کار جهادی بتوانیم، اهداف والای تعلیم و تربیت که ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است را محقق کنیم و شرایط مطلوب و درخور تحصیل، برای دانش آموزان این شهرستان فراهم کنیم.

این مقام مسئول، در راستای برنامه‌های آموزش و پرورش تأکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است، موضوع مردمی‌سازی مدارس است. برای بهبود شرایط مدارس و رفع کمبودها حتماً همگان و آحاد مردم باید مسئولانه پای کار آموزش و پرورش بیایند و در رفع مسائل و مشکلات، از ظرفیت‌های مردمی انجمن اولیا و مربیان و ظرفیت‌های بی‌بدیل دانش‌آموزی استفاده کرد. در این زمینه، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، خاطرنشان کرد: قطعاً مسیر ایران قوی، از مسیر مدارس قوی می‌گذرد چرا که دانش‌آموزان، قطعاً آینده سازان کشور هستند، و سرنوشت آینده کشور را آن‌ها رقم می‌زنند. همه ما باید دلسوزانه به مدارس برگردیم و تلاش کنیم مشکلات و مسائل را برطرف کنیم و بتوانیم مدارسی قوی، پویا و در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

تیموری راد، در پایان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دانشجو و دانش آموز به ویژه شهید محمد‌حسین فهمیده، بیان کرد: در دیداری که به تازگی رهبر معظم انقلاب با دانش‌آموزان داشت، تأکید بر ایستادن در مقابل ظالم داشتند و این یک تکلیف است که از مظلوم دفاع کنیم. همه مردم انقلابی‌ و ولایت‌مدار ملارد، در کنار سایر دانشجویان و دانش‌آموزان دهه هشتادی‌ و نودی، با حضور پرشور و حداکثری خود در راهپیمایی سیزده آبان، حماسه دیگری را رقم خواهند زد و پاسخی دندان‌شکن به جنایات رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل غاصب در غزه خواهند داد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار