امام‌جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز‌جمعه:

حضور گسترده اقشار مختلف مردم در ۱۳ آبان، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم می‌ریزد

ملارد (پانا) - امام‌جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز‌ جمعه، حضور پرشور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سیزده آبان را، موجب درهم شکستن هیمنه صهیونیست‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده اقشار مختلف مردم در ۱۳ آبان، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم می‌ریزد

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبرو، امام‌جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز‌جمعه، ضمن نگه داشتن نام و یاد شهدای امنیت، خصوصا شهید آرمان علی‌وردی و شهید روح‌الله عجمیان بیان کرد: شهادت این دو جوان آنقدر وحشیانه بود که مقام معظم رهبری، با یک بغض فرو‌خفته‌ای به آن فجایع و نحوه شهادتشان اشاره می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: این دوجوان را تنها گیر آوردند شکنجه دادند و زیر شکنجه به شهادت رساندند. جسد آنها را در خیابان رها کردند. دو جوانی که شاید کم سن وسال به نظر می‌رسیدند، اما به معنای واقعی بزرگ‌مرد بودند. برای همیشه این دو جوان شایسته، اسوه و الگو شدند. فراموش نکنیم این دوجوان بخاطر امنیت کشورمان، بخاطر حفظ ناموس کشورمان جانشان را فدا کردند ولذا وقتی به بهشت‌زهرا مراجعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که بهشت زهرا، خودش یک جمهوری اسلامی شهید در خودش جای داده است. بهشت زهرایی که رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، نخست وزیر، نماینده مجلس شهید، درخود جای داده است.

حجت‌الاسلام خوبرو، در رابطه با سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: امام‌خمینی (ره) از این تسخیر به عنوان انقلاب یاد کردند. و انقلاب بزرگی بود چرا که بعد از تسخیر سفارتخانه و بررسی مدارک و اسنادی که آنجا بود معلوم شد، که آنجا سفارتخانه نیست، بلکه لانه جاسوسی است که آمریکایی‌ها در آن‌جا، چه توطئه‌ها و نقشه‌های شومی علیه ایران در برنامه‌های خود تدارک دیده بودند.

امام‌جمعه صفادشت، با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان و دیدار شیرین نوجوانان و جوانان با مقام معظم رهبری، تأکید کرد: این دیداری بسیار مبارک و حاوی درس‌های فراوانی بود که خار چشم دشمنان اسلام است. ما شاهد بودید، علیرغم آنکه دشمنان می‌خواستند جوانان ما را از نسل امام و انقلاب جدا کنند، دیدید که نوع حضور دانش‌آموزان در محضر رهبرشان، چه صفا و عشق و نسیم رحمتی جاری بود. باید قدر جوانان ایران را بدانیم. جوانان ایران رشید و فهیم هستند، صاحب تحلیل هستند و خوب دوست و دشمن را می‌شناسند.

خوبرو در پایان تصریح کرد: سیزدهم آبانماه یادآور حماسه، ایثار و فداکاری دانش‌آموزان عزیز کشور است که این دانش‌آموزان غیور، با قیام خود نشان دادند که برای احیای حقوق خود از دست ستمگران جهان، لازم است که به میدان آمده و مبارزه کنند و امسال هم بهتر از سنوات گذشته بایستی با یک جهان بینی بهتری به واسطه این ظلمی که توسط رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی، که در حق مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده، در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یابند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد‌پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار