دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی از دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی ١٣ آبان

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی، تشکل‌های پیشتازان جهادی و دانش‌آموز خبرنگاران پانا را به حضور پرشور و نقش‌آفرینی پررنگ و هر چه بیشتر خود، در راهپیمایی ١٣ آبان ماه، دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی  از دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی ١٣ آبان

متن فراخوان سلمان حصاری به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

به فضل الهی، استکبار جهانی رو به افول است و این روزها رژیم غاصب صهیونیستی و متحدان او، با نسل کشی مسلمانان فلسطینی ضعف خودشان را نشان می‌دهند، بی‌گمان دانش آموزانِ آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش نشدنی ایفا کرده و خواهند کرد، این عزیزان بودند که در یوم الله سیزدهم آبان ۱۳۵۷، به مردم مسلمان ایران، شور، شعور و عشقی دوباره بخشیدند.

لذا از تمامی دانش آموزان با بصیرت و فهیم تشکل‌های پیشتازان جهادی دعوت می‌کنم که با حضور حماسه ساز و خبرنگاران فعال و آگاه خبرگزاری پانا با نقش آفرینی مؤثر و دشمن ستیزانه خود بار دیگر، حمایت خود را از مردم و کودکان مظلوم فلسطین و همچنین نفرت و خشم خود را نسبت به اسرائیل غاصب کودک کش و آمریکای جنایت کار نشان داده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند.

همچنین حائز اهمیت است، 100گروه از خبرنگاران خبرگزاری پانا در مشهد مقدس، جهت پوشش خبری و انعکاس دقیق و کامل این رویداد عظیم در رسانه‌های مختلف به ویژه خبرگزاری پانا استان خراسان رضوی، حضور فعال دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار