معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

شبکه‌سازی ۵۰ درصد معلمان ابتدایی در طرح شهید همت دستاورد بزرگی است

تهران (پانا) - مرحله آموزش استانی طرح شهید همت از روز گذشته در تمام استان‌های سطح کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شبکه‌سازی ۵۰ درصد معلمان ابتدایی در طرح شهید همت دستاورد بزرگی است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛ معصومه نجفی پازکی، معاون آموزش ابتدایی از اهتمام همه دست‌اندرکاران و مجریان طرح شهید همت که آموزش استانی را در نخستین روز از مرحله آموزش استانی طرح شهید همت آغاز کرده‌اند، تقدیر کرد.

وی افزود: جزئیات این طرح ارزشمند به اطلاع مقام عالی وزارت رسیده و ایشان ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت توانمندسازی معلمان بر اجرای دقیق آن تاکید کرده و خواستار دریافت آثار این اقدامات و ایجاد تحول در کلاس‌های درس شدند.

نجفی پازکی با تاکید بر اینکه شبکه‌سازی ۵۰ درصد معلمان ابتدایی، دستاورد بزرگی است، اظهار کرد: اجرای منظم طرح شهید همت و شبکه‌سازی معلمان، شبیه یک پویش است که همه ما باید برای آن وقت بگذاریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مدرسان میانی قبل از اینکه هفته اول آموزش تمام شود، معلمان را در منطقه آموزش دهند و 3 سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای با هم گام اول آموزش را در هفته اول برگزار کنند.

نجفی در پایان با اعلام این مطلب که در سال گذشته مسیر آموزش به لایه مدرس میانی رسید و بخش حداقلی از معلم و کلاس درس را تحت تاثیر قرار داد، ابراز امیدواری کرد که امسال با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری خوب همکاران حوزه ابتدایی، نتایج این آموزش‌ها را در کلاس درس دریافت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار