مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان:

دانش‌آموزان همچنان در مقابل استکبار ایستاده‌اند

لرستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در حاشیه آیین نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس گفت دانش‌آموزان همچنان در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان همچنان در مقابل استکبار ایستاده‌اند

رضا عزتی در آیین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی با شعار نظم نوین جهانی با نسل آرمانی که با حضور رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان هیئت امنایی صدیقه کبری (س) ناحیه دو خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما مکلف هستیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، چرا که اگر این شهدا نبودند مسیر انقلاب هموار نمی‌شد و ما نیز باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب که نجات ما در پیروی ایشان است زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشیم.

عزتی در ادامه افزود: شما دانش آموزان پرچم‌دار این میدان هستید و باید بدانید چطور به این جایگاه و اقتدار رسیده‌ایم و چگونه در مسیر آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر را ادامه بدهیم.

وی تصریح‌ کرد: یکی از نمودهای استکبارستیزی در امروز دفاع و همبستگی با دانش آموزان و نوجوانان فلسطین است و می‌بینیم که دانش آموزان غزه با الگوگرفتن از نوجوانان ایرانی در مقاومت فعال و با اراده ایستاده‌اند و در مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی محکم ایستاده‌اند و ان شاء الله زمینه‌ساز حذف رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: یک زمانی امام را حل (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و حال می‌بینیم در جای جای خلیج فارس و منطقه غرب آسیا نیروهای مقاومت در مقابل آمریکا و اسرائیل می‌ایستند و نه‌تنها ترسی ندارند، بلکه مواضع آنها را مورد تهاجم قرار می‌دهند که این از برکات انقلاب و خون شهداست.

عزتی گفت: استکبار جهانی در شرایط فعلی تمام تلاش خود را می‌کند که جنایات رژیم صهیونیستی و مصائب مردم مظلوم غزه دیده نشود، اما چیزی که در فلسطین مشاهده می‌کنیم طبق فرموده مقام معظم رهبری مظلومیت مقتدرانه مردم مظلوم غزه است.

وی در ادامه افزود: در این بین معلمان و دانش آموزان باید با بصیرت و شناخت درست از شرایط روز همانند دانش آموزان و دانشجویان قبل انقلاب و دفاع مقدس در سنگر مقاومت و در مقابل استکبار قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار