مدیر سازمان دانش‌آموزی لرستان در گفت‌وگو با رادیو لرستان:

روح اتفاقات تاریخی هفته دانش‌آموز استکبارستیزی است

پویش لانه شیطان به مناسبت روز دانش‌آموز برگزار می‌شود

لرستان(پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان گفت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان و ۱۳ آبان و هفته دانش‌آموز یک روح دارند و آن استکبارستیزی است و تلنگری به همه است که در مورد اهمیت جایگاه دانش‌آموزان در تاریخ انقلاب تفکر کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روح اتفاقات تاریخی هفته دانش‌آموز استکبارستیزی است

محسن امیری خواه، در گفت و گوبا رادیو لرستان اظهار کرد: شاید برخی‌ها تصور کنند بسیج در زمان جنگ تحمیلی بوده است، در صورتی که هم اکنون با توجه به تغییر شرایط و منطبق با عرصه و زیست بوم عصر فعلی، دفاع و مبارزه در راه حفظ ارزش‌های انقلاب ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: بخش از بروزها و جوشش‌های دانش‌آموزان در راستای جهاد تبیین در ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و ۲۲ بهمن است و بخشی دیگر در اتفاقات سیاسی، اجتماعی و بین المللی مانند اتفاقات امروز در فلسطین و کشتار کودکان بی گناه غزه خود را نشان می‌دهد.

رییس سازمان دانش آموزی استان لرستان گفت: سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل که در راستای هویت بخشی به دانش‌آموزان فعالیت می‌کند در چند محور مختلف فعالیت‌های خود را در این ایام پیگیری می‌کند.

امیری خواه در ادامه گفت: از جمله برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گارد پرچم، صدور بیانیه و قرائت وصیت نامه شهدا و میثاق نامه‌ها، پرسمان‌ها، مناظره های دانش‌آموزی و برنامه ویژه تشکیلات دانش‌آموزی در این هفته پویش لانه شیطان است.

امیری خواه گفت: مناسبت‌های تاریخی مختلف ۱۳ آبان همگی مشحون از روح استکبار ستیزی هستند و مهم است که دانش‌آموزان با این تاریخ آشنا شوند. قرار است برای اولین بار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در اختیار دانش‌آموزان در شبکه شاد قرار گیرد. دانش‌آموزان در این مسیر در سه محور به تولید محتوا در این حوزه‌ها خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: آثار ارسالی دانش‌آموزان در حوزه آفرینش‌های ادبی و هنری، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی و تولید خبر در خبرگزاری پانا توسط دانش‌آموزان است.

این مقاوم مسئول اظهار کرد: یک پویشی برای دانش‌آموزان دختر ابتدایی با عنوان فریاد عروسک‌ها راه اندازی شده است که به یاد کودکان مظلوم فلسطین که این روزها مورد هجوم وحشیانه رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند با عروسک‌هایشان ابراز همدردی خواهند کرد و در پایان یک گردهمایی از این دانش‌آموزان با عروسک‌هایشان برگزار خواهد شد.

در پایان امیری خواه بیان کرد: در کنار برنامه‌های متنوعی که در مسیر راهپیمایی روز دانش‌آموز نظیر برپایی غرفه، نوشتن طومار و فضاسازی داریم، اتفاق مبارکی که امسال رخ داد دیدار دانش‌آموزان تشکل‌های دانش‌آموزی با مقام معظم رهبری در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار