مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

دانش آموزخبرنگاران پانا توانایی تبیین واقعیت هارا برای همسالان خودرا دارند

تجلیل از سه خبرنگار پانا استان لرستان به مناسبت روز دانش آموز

خرم آباد(پانا)-به مناسبت روز دانش آموز با حضور رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از تعدادی از دانش آموزان فعال در خبرگزاری پانا تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزخبرنگاران پانا توانایی تبیین واقعیت هارا برای همسالان خودرا دارند

رضا عزتی در این مراسم با اشاره به فعالیت های دانش آموزان خبرنگار پاناخاطر نشان کرد: «شما خبرنگاران از سایر دانش آموزان چند قدم جلوتر قرار دارید زیرا با دقت بیشتری نسبت به دیگران به مسائل اطراف خود نگاه می کنید و توان پخش یک خبر صحیح و در عین حال قدرت جلوگیری از یک شایعه را دارا هستید. شما در جنگ روایت ها در حال مبارزه هستید با همین عکس ها و خبرها واقعیات را به دیگران نشان می دهید. شما برای هم نسلان و هم کلاسی های خود می توانید واقعیت هارا تبیین کنید.»

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان ادامه داد: «دانش آموزخبرنگاران پانا در جای جای استان در همه برنامه ها فعال هستند و همواره به دنبال ایجاد یک پوشش خبری و گزارش دقیق و سریع از اتفاقات دانش آموزی هستند که شایسته تقدیر است. این مدل فعالیت های سازمان دانش آموزی درواقع همان تربیت عملی و ایجاد فرصت های یادگیری در برنامه های آموزش و پرورش برای دانش آموزان استو که جا دارد از فعالیت این عزیزان نیز تقدیر کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار