مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در نشست همکاری بانک ملی و آموزش‌وپرورش مطرح کرد؛

۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات مرابحه برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است

لرستان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات مرابحه و کارت اعتباری به فرهنگیان استان گفت سال جاری برای پرداخت تسهیلات به فرهنگیان استان ۱۴۰ میلیارد تومان به‌صورت مرابحه در نظر گرفته‌شده است که با پیگیری، تعامل و هماهنگی بانک ملی و آموزش‌وپرورش، تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ فرهنگی پرداخت‌شده است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات مرابحه برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است

رضا عزتی در نشست همکاری و هم‌اندیشی بانک ملی و آموزش‌وپرورش استان لرستان بیان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات کارت اعتباری در سال ۱۴۰۲، ۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است که تاکنون ۵۰ درصد آن پرداخت‌شده و مابقی هم در طول سال پرداخت خواهد شد.

عزتی تصریح کرد: سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به‌صورت مرابحه به فرهنگیان پرداخت شده است.

رئیس امور شعب بانک ملی استان هم به طرح مهربانی این بانک اشاره کرد و گفت: در طرح مهربانی بانک ملی، افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد شعب این بانک که بین ۱ تا ۱۲ ماه میانگین و گردش حساب دارند می‌توانند نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

غلامحسین کریمی افزود: از ویژگی‌های طرح مهربانی می‌توان به داشتن یک ضامن اشاره کرد و اینکه متقاضیان از طریق سامانه بام نیز می‌توانند با افتتاح حساب نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار