رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی:

مدارس غیردولتی باید جریان‌ساز حرکت‌های انقلابی باشند

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت مدارس غیردولتی باید نسبت به رویدادها و اتفاقات مهم تاریخ این سرزمین کنشگر بوده و از انفعال پرهیز کنند و جریان‌ساز حرکت‌های انقلابی باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی باید جریان‌ساز حرکت‌های انقلابی باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش؛ احمد محمودزاده در نشست کمیته تخصصی برنامه‌ریزی و برگزاری مناسبت‌های تقویمی و مذهبی با بیان اینکه باید بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان را نسبت به مسائل مهم جامعه تقویت کنیم، گفت: مدارس غیردولتی باید نسبت به رویدادها و اتفاقات مهم تاریخ این سرزمین کنشگر بوده و از انفعال پرهیز کنند و جریان‌ساز حرکت‌های انقلابی باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید در تمامی رویدادهای مهم کشور نقش فعال داشته باشیم، اظهار کرد: امروزه نقش فضای مجازی و رسانه‌ای در ارائه اطلاعات به مخاطبان، بسیار پررنگ و عمیق است و نباید در این حوزه غفلت کنیم چرا که در غیر این صورت دشمن آنچه را که خود می‌خواهد به دانش‌آموزان ما ارائه می‌کند.

محمودزاده با تاکید بر مشارکت گسترده و جدی مدارس غیردولتی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: مدارس غیردولتی باید در این زمینه نقش پررنگ‌تری ایفا کنند و در شرایط حساس، دِین خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادا کنند.

وی در ادامه این جلسه با یادآوری وقایع تلخ و جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و حملات جنایتکارانه این رژیم جعلی در غزه خاطرنشان کرد: حضور گسترده در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیازمند یک عزم و اراده جهادی است تا دانش‌آموزان سراسر کشور با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و همدردی با مردم بی‌دفاع فلسطین، یک خروش و جریان اصیل انقلابی در جهان اسلام رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار