رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

باید در چهارچوب اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش‌ با اشاره به اینکه مسیر آموزش و پرورش امروز کاملا روشن و شفاف است و باید در چهارچوب اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کرد، گفت شفافیت و سالم‌سازی و پیشبرد سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت کشور اصلی‌ترین وظیفه‌ای است که نباید از آن غافل شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
باید در چهارچوب اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش‌، احمد محمود‌زاده در بیست و چهارمین جلسه شورای راهبری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان گفت: امیدوارم نوجوانان و دانش‌آموزان عزیز با الگو قرار دادن شهید حسین فهمیده راه و منش او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند چرا که آینده میهن عزیزمان ایران در دستان توانمند دانش‌آموزان امروز است.

وی با تاکید بر حجم گسترده فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: اگر بخواهیم در انجام امور به نتایج مطلوب دست یابیم باید با مشارکت، همدلی و تقسیم کار، فعالیت‌ها را پیش ببریم؛ در غیر اینصورت به اهداف تعیین شده خود نخواهیم رسید.

محمودزاده با اشاره به اینکه مسیر آموزش و پرورش امروز کاملا روشن و شفاف است و باید در چهارچوب اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کرد، یادآور شد: شفافیت و سالم‌سازی و پیشبرد سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت کشور اصلی‌ترین وظیفه‌ای است که نباید از آن غافل شویم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید کارهای موثر در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس صورت پذیرد و از انجام برنامه‌های غیر موثر و وقت‌گیر خودداری شود.

محمودزاده با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات باید منجر به راهکارهای عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات و نشست‌ها بدون رسیدن به راهکارهای اجرایی و عملیاتی نباید صورت پذیرد و حتما خروجی گردهمایی‌ها باید منجر به تقویت بنییه آموزش و پرورش کشور شود.

وی نظارت مستمر و میدانی از مدارس و مراکز غیردولتی را مورد تاکید قرار داد و افزود‌: باید در راستای عملکرد مدارس و مراکز نظارت موثر انجام شود تا در مسیر تعالی گام برداشته شود و با متخلف برخورد قاطع انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار