رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

ضوابط و آئین‌نامه اجرایی در مدارس باید رعایت شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در بازدید سرزده از یکی از دبیرستان‌های دخترانه درمنطقه 6 تهران با عوامل اجرایی این واحد آموزشی به گفت‌وگو پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ضوابط و آئین‌نامه اجرایی در مدارس باید رعایت شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده در جریان این بازدید ضمن بررسی گزارش‌های عملکردی و روند اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی دبیرستان دخترانه (‌متوسطه دوم‌) بر الزام رعایت ضوابط اداری و آئین‌‌نامه اجرایی در مدارس غیردولتی تاکید کرد.

وی بر کاربردی ساختن آموزه‌های تربیتی و توجه به مبانی اخلاقی در مدارس برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مبتنی بر سند تحول بنیادین تاکید کرد و گفت‌: معلمان و مربیان مدارس متوسطه دوم باید به برنامه‌های آموزشی واقف باشند و برای افزایش میزان دقت و توجه دانش‌‌‌‌‌‌‌‌آموزان به محتوای کتاب‌های درسی تلاش کنند.

محمود‌زاده مرجعیت آموزش در مدرسه را کلاس درس با محوریت معلم دانست و افزود‌: تدریس معلم و آموزش بر مبنای محتوای آموزشی در کتاب‌ها‌ی درسی به دانش‌آموزان یک ضرورت انکار‌ناپذیر است تا با تعمیق مفاهیم علمی و افزایش توانایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دانش‌آموزان در درک و فهم مطالب درسی ضریب آگاهی و موفقیت آنان بیش از پیش فراهم شود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار