ارائه مشاوره به دانش‌‌آموزان از طریق خط ملی نماد

بوشهر(پانا) - رئیس مراکز مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت مراکز مشاوره و روان شناختی دانش آموزان بهنگام مداخله و به صورت رایگان مشاوره می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه مشاوره به دانش‌‌آموزان از طریق خط ملی نماد

مهدی نعیمی در گفتگو با پانا اظهار کرد: مراکز مشاوره و روان شناختی دانش آموزان با تعداد بیش از 700 مرکز در سطح کشور به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی در حیطه‌های تحصیلی - شغلی، خانوادگی سازشی، اختلالات کودک و نوجوان می‌پردازد.

نعیمی گفت: دانش آموزان نیازمند به دریافت خدمات مشاوره و راهنمایی از سوی رابطین مراکز مشاوره معلمان و مشاوران به مراکز مشاوره ارجاع داده می‌شوند تا در مراکز مشاوره و روان شناختی آموزش و پرورش با حضور درمانگران متخصص و مجرب، روند درمانی را به‌نحو مطلوب دریافت کنند.

نعیمی افزود: یکی دیگر از خدمات ارزشمند مراکز مشاوره استان به دانش آموزان، کارکنان و والدین ارائه خدمات از طریق خط ملی نماد 1570 با تاکید بر رفع فوریت‌ها و کمک به دانش آموزان است.

رئیس مراکز مشاوره وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خط فوریت مشاوره تلفنی "خط ملی نماد" 1570 از ساعت 8 صبح تا 8 شب همه روزه بجز روزهای تعطیل به صورت رایگان به دانش آموزان و خانواده‌ها خدمات مشاوره و راهنمایی با تاکید بر کاهش فوریت‌های روانی - اجتماعی از طریق مداخله بهنگام و موثر ارائه می‌کند.

خبرنگار : سارا جمشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار