درخشش خبرنگار پانای استان فارس در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس

شیراز (پانا) - مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از درخشش خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس در پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس خبر داد و گفت محمد فروتن، خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس، موفق به کسب رتبه سوم در بخش دانش‌آموزی محصولات صوتی و تصویری در جشنواره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش خبرنگار پانای استان فارس در جشنواره ملی  فعالان دفاع مقدس

رسول رحمتی با بیان اینکه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، در سه بخش دانش‌آموزی، پیشکسوتان و بخش عمومی برگزار می‌شود، گفت: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در تاریخ 24 مهرماه، با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در استان مازندران برگزار شد.

رحمتی ادامه داد: آثار در پنج محور پویانمایی، صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی، سکو‌های انتشار و نرم‌افزار‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و در سه مرحله مورد داوری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این جشنواره، از ۲۹ برگزیده، در بخش‌های پایگاه‌های اطلاع رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویانمایی، نرم افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری و پیام‌های مجازی تجلیل شد.

وی افزود: از اسفند سال ۱۴۰۱، فرایند تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فعالان فضای مجازی صورت گرفت و نزدیک به دو هزار اثر توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

رحمتی اظهار کرد: در بخش پویانمایی ۱۶۳ اثر، در بخش پیام‌های مجازی ۳۶۶ اثر، در بخش سایت‌ها ۳۵۵ اثر، در بخش محصولات صوتی یک هزار و ۴۴ اثر و در بخش نرم افزار ۴۴ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس ارسال شده است.

محمد فروتن، از پایه هفتم وارد خبرگزاری پانا شده است و پس از گذراندن آموزش‌های لازم در حوزه خبرنگاری، فعالیت خود را آغاز کرده و در مسیر حرفه‌ای‌شدن گام برداشته است.

در حال حاضر، فروتن دارای ۵ سال سابقه فعالیت در خبرگزاری پانا استان فارس است و به دلیل علاقه‌ به خبرنگاری، به عنوان خبرنگار، در مجله «پویش٣» آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز، مجله «نگاه» وزارت آموزش و پرورش، سردبیری مجله دانش‌آموزی «نقطه» و «بیشتر بدان» به فعالیت پرداخته است.

مقام اول کشور در رشته‌ مجله الکترونیک در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا، مقام اول کشور در رشته خبرنگاری در سومین دوره جشنواره فرهنگی، هنری کانون‌های فرهنگی، تربیتی، مقام اول کشور در دومین دوره جشنواره کانون‌های فرهنگی و تربیتی در رشته خبرنویسی از جمله مقام‌های محمد فروتن است.

مقام دوم کشور در رشته خبرنویسی در سومین دوره جشنواره کانون‌های فرهنگی‌ تربیتی، مقام اول استان در جشنواره خبری خبرگزاری پانا استان فارس، مقام برتر استان در رشته پادکست در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا و مقام برتر کشور در جشنواره تابستانه شاد با کسب بیش از ١٢ هزار رای از دیگر مقام‌های کسب شده توسط محمد فروتن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار