کسب 3 مقام برتر کشور توسط خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس

شیراز (پانا) - مسوول خبرگزاری پانا نمایندگی استان فارس از کسب ٢ مقام اول کشور در رشته‌های‌ مجله الکترونیک در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا، خبرنگاری سومین دوره جشنواره فرهنگی، هنری کانون‌های فرهنگی، تربیتی و یک مقام دوم کشور در رشته خبرنویسی سومین دوره جشنواره کانون‌های فرهنگی‌ تربیتی توسط محمد فروتن، دانش‌آموز خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب 3 مقام برتر کشور توسط خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس

سیده‌مریم ترابی عنوان کرد: پس از اتمام مهلت زمان ارسال اثر به جشنواره‌های، فرهنگی و هنری فردا و کانون‌های فرهنگی و تربیتی، اثر محمد فروتن، دانش‌آموز خبرنگار پایه دوازدهم، مقام اول ناحیه و سپس استان را کسب کرد و به مرحله کشوری راه یافت.

ترابی اظهار کرد: جشنواره فردا از نظر تعداد رشته و مخاطب یکی از گسترده‌ترین جشنواره‌های کشور است و بیش از هفت میلیون مخاطب دارد.

محمد فروتن، از پایه هفتم وارد خبرگزاری پانا شده است و پس از گذراندن آموزش‌های لازم در حوزه خبرنگاری، فعالیت خود را آغاز کرده و در مسیر حرفه‌ای‌شدن گام برداشته است.

در حال حاضر، فروتن دارای ۵ سال سابقه فعالیت در خبرگزاری پانا استان فارس است و به دلیل علاقه‌ای که به خبرنگاری داشته به عنوان خبرنگار در مجله «پویش» آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز و سردبیری مجله دانش‌آموزی «نقطه» و «بیشتر بدان» به فعالیت پرداخته است.

او، مقام اول کشور در دومین دوره جشنواره کانون‌های فرهنگی و تربیتی در رشته خبرنویسی، مقام اول استان در رشته پادکست در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا، مقام اول استان در جشنواره خبری خبرگزاری پانا استان فارس، مقام برتر استان و کشور در دو دوره از جشنواره تابستانه شاد، مقام اول ناحیه و منتخب استان در جشنواره نوجوان سالم در رشته فیلم کوتاه را در ۵ سال فعالیت در عرصه رسانه از آن خود کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار