خبرنگار پانا فارس، مقام اول کشور در رشته خبرنگاری را کسب کرد

شیراز(پانا)- مسوول خبرگزاری پانا فارس از کسب مقام اول کشوری دردومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی در رشته خبرنویسی توسط محمد فروتن خبرنگار دانش آموز خبرگزاری پانا خبر داد. 

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار پانا فارس، مقام اول کشور در رشته خبرنگاری را کسب کرد

سیده مریم ترابی در ادامه افزود: پس از اتمام مهلت زمان ارسال اثر به دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی اثر محمد فروتن دانش‌آموز خبرنگار پایه دهم، مقام اول ناحیه و سپس استان را کسب کرد و با راهیابی به مرحله نهایی مقام اول کشور را نیز کسب کرد.

محمد فروتن از پایه هفتم وارد خبرگزاری پانا شد و مهارت‌های خبرنگاری را فراگرفت و مقام اول استان در جشنواره خبرنگاری خبرگزاری پانا، اول ناحیه و منتخب استان در بخش نوجوان سالم در رشته فیلم کوتاه، مقام برگزیده ناحیه، استان و کشور در جشنواره تابستانه شاد و عنوان کوچک‌ترین خبرنگار استان را در این سال‌ها از آن خود کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از درخشش دانش‌آموزان این استان در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد و گفت: در این جشنواره 111 دانش‌آموز فارس موفق به کسب مقام شدند.

مسابقات فرهنگی، هنری یکی از فعالیت‌های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان برگزار می‌شود.
این جشنواره در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استانی و کشوری به صورت فرآیند محور در شش بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی بخش نقد که در مجموع نزدیک به 80 رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود برگزار می‌شود.
دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی با حضور 228 هزار و 523 نفر شرکت کننده در گرایش‌ها و رشته‌های مختلف جشنواره برگزار شد
در این جشنواره 20 دانش آموز فارسی حایز مقام اول، 23 دانش آموز حایز مقام دوم و 20 دانش آموز حایز مقام سوم و 48 دانش آموز رتبه برگزیده در مرحله کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار