صدور دستور پیگیری بیمه آموز‌ش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی دستور انجام مکاتبات سریع و اثربخش در جهت بیمه آموزش‌دهندگان را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
صدور دستور پیگیری بیمه آموز‌ش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، علیرضا عبدی در جلسه شورای مدیران این سازمان، ضمن عرض تسلیت ایام اندوه‌بار وقایع رخ داده در غزه و با اشاره به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و احساس وظیفه مسلمانان در قبال این موضوع گفت: در فلسفه تعلیم و تربیت امام خمینی(ره)، انسان‌سازی به عمل واقع می‌شود و در این مکتب عرصه و میدان فراهم است. نمود آن شهیدانی است که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پا به عرصه گذاشتند و شهید شدند و الان زمانی است که باید با خودمان خلوت کنیم و ببینیم تا چه حد می‌توانیم از خود و تعلقات دنیوی بگذریم و آرزوی حضور در میدان جهاد را داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه جلسه با ذکر چند نکته درباره مسائل کاری مربوط به فعالیت‌ها و ماموریت‌های سازمان نهضت سوادآموزی، به موضوع کلاس‌گذاری در سال 1402 اشاره کرد‌ و گفت: در موضوع کلاس‌گذاری با توجه به مصوبات مربوطه، باید به طرح و برنامه‌ها شتاب دهیم و با مراجعه به پالایش‌های انجام شده کار را آغاز کنیم.

عبدی با اشاره به مسئله بیمه آموزش‌دهندگان، دستور به انجام مکاتبات سریع و اثر‌بخش و پیگیری تا حصول نتیجه معقول، با مراجع ذی‌صلاح داد و خواستار پیگیری مصوبات شورای‌عالی پشتیبانی سواد و تسریع در انجام آن شدند.

در پایان رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، توانمندسازی آموزش‌دهنده‌ها را یکی از اولویت‌های سازمان برشمرد و بر انجام آموزش‌ها بر‌اساس مدل جدید و کارآمد با نظارت حوزه ستادی و محوریت عملکردی استان‌ها و همچنین پیگیری مبحث سوادقرآنی در حیطه فعالیت‌های سوادآموزی و اجرایی‌شدن آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار