رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تاکید کرد:

نهضت با یک مدل جدید و رویکردی جهادی می‌ماند

‌تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به برخی از صحبت‌ها و اتفاقات حول این سازمان درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه مبنی بر ادغام سازمان نهضت سوادآموزی در معاونت آموزش ابتدایی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نهضت با یک مدل جدید و رویکردی جهادی می‌ماند

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی در مراسم آغاز‌ گردهمایی دو روزه توانمندسازی و آموزشی روسای ادارات حوزه سوادآموزی، سنجش و ارزشیابی تحصیلی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که درباره بازاندیشی مفاهیم و اصول علمی و عملی سنجش‌های کلاسی برگزار می‌شود، گفت: نهضت سوادآموزی، جزئی از نظام آموزشی کشور است، پس باید از نظام آموزشی کشور محافظت کنیم. زیرا ما دروازه‌بان تعلیم و تربیت هستیم و نباید اجازه دهیم کسی از این خط عبور کند.

وی با استماع سخنان مدعوین در ابتدای جلسه بیان کرد: جلسات می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشد و بُعد ارزشمند این جلسه، سوالات سازنده مدعوین است و نظرات و صحبت‌های شما در ادامه مسیر نهضت، خیلی موثر و مهم است.

عبدی در پاسخ به سوالات بعضی از مدعوین در خصوص اتفاقات اخیر سازمان پیرامون مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه مبنی بر ادغام سازمان نهضت سوادآموزی در معاونت آموزش ابتدایی، گزارشی از اقدامات و رایزنی‌های انجام‌شده و جلسات متعدد با نمایندگان مجلس ارائه کرد و گفت: ارتباطاتی شکل گرفت و در این مسیر، رئیس‌جمهوری در حمایت از نهضت سوادآموزی به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی بر ضرورت استمرار مسیر و حرکت سازمان در کاهش روند بی‌سوادی در کشور و اتخاذ رویکردی جهادی در این خصوص تاکید کردند و وزیر آموزش و پرورش نیز بر این موضوع صحه گذاشتند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه الان بهترین زمان برای نهضت است، خاطرنشان کرد: در حالت عادی و معمولی اتفاقی نمی‌افتد و تغییری رخ نمی‌دهد ولی در کِش‌وقوس‌ها اتفاقاتی می‌افتد که با توجه به شرایط پیش‌آمده برای سازمان می‌توانیم بگوییم که نهضت با یک مدل جدید و رویکردی جهادی می‌ماند و می‌تواند رشد کند و امیدوارم همگی بتوانیم در این امر نقش‌آفرینی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار