مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش خبر داد؛

‌ثبت‌نام در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی‌ آغاز شد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از امکان ثبت‌نام کلاس‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی در سامانه جامع پرورشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
‌ثبت‌نام در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی‌ آغاز شد

به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و ضرورت یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و ثبت‌نام‌ها، از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی در سامانه جامع پرورشی خبر داد و گفت: این موضوع برای مدیران کانون‌های فرهنگی هنری خواهد بود؛ مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی باید بعد از ورود به صفحه کاربری خود، در سامانه جامع پرورشی (نورینو)، با وارد کردن کد کانون به‌عنوان نام کاربری و کلمه عبور در صفحه اصلی سامانه نورینو، از بالای صفحه گزینه کلاس، گزینه جدید را انتخاب و اطلاعات مربوط به کلاس را ثبت کنند.

پورثانی اضافه کرد: کلاس ثبت‌شده بلافاصله برای همه در سامانه مای‌مدیو دانش‌آموزان مدارس تابعه منطقه، ناحیه و شهرستان قابل رویت خواهد بود و افراد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی اظهار کرد: ثبت منظم کلاس‌ها در سامانه، میزان ثبت‌نام دانش‌آموزان در کلاس‌ها از طریق سامانه، کیفیت کلاس‌های برگزار‌شده و میزان رضایت دانش‌آموزان از کلاس‌ها، از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد کانون‌های فرهنگی تربیتی خواهد بود.

مریم احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار