درخواست مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از وزیر آموزش و پرورش؛

نخبگان فرهنگی هنری بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری امید فردا از وزیر آموزش و پرورش خواست کرد تا نخبگان فرهنگی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نخبگان فرهنگی هنری بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا که امروز ششم آبان در ایوان ری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، توسط دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره رقم خورده است؛ تقریبا ۴ میلیون اثر دانش‌آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال و این جشنواره در ۳ سطح منطقه‌ای، استانی و ملی برگزار شد و این افراد برگزیدگان سطح ملی جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این افراد در ۷ بخش حائز رتبه شده‌اند و در جشنواره شرکت موثر داشته‌اند.

پورثانی افزود: جشنواره امسال با برگزاری ۲۰ کارگاه با حضور بهترین اساتید کشور برگزار شد؛ دو ویژگی جشنواره امسال این است که این جشنواره بر موضوع هنر به‌عنوان بستری برای رشد دانش‌آموز تاکید دارد و به‌صورت جشنواره‌ای و به یاد کودکان غزه برگزار شده است.

وی افزود: اولین درخواست بنده از وزیر آموزش و پرورش این است که این جشنواره به رویدادی تبدیل شود که آثار دانش‌آموزان در یک جشنواره به فروش برسد زیرا رسیدن به این مرحله، آغاز است.

پورثانی اضافه کرد: دومین درخواست این است که نخبگان فرهنگی‌‌هنری بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند؛ این مژده خوبی است امیدواریم این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان هدیه داده شود تا معلمان آینده، فرهنگ دوست و اهل فرهنگ باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار