مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

نمایشگاه فروش آثار دانش‌‌آموزان برگزیده جشنواره امید فردا برپا خواهد شد

در جریان آزمون‌های کنکور و دانشگاه فرهنگیان به دنبال این هستیم که امتیاز ویژه‌ای برای برگزیدگان این جشنواره قائل شویم

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش هدف از برگزاری جشنواره امید فردا را به فعلیت رساندن ظرفیت بالقوه دانش‌آموزان دانست و گفت جشنواره امید فردا بهترین موقعیت است. دانش‌آموزان در این جشنواره فعالیت خود را از سطح مدرسه آغاز کرده‌اند، در مناطق و استان نیز آن را ادامه داده‌اند و حال در میدان کشوری حضور یافته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه فروش آثار دانش‌‌آموزان برگزیده جشنواره امید فردا برپا خواهد شد

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در گفت‌وگو با پانا در رابطه با برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره امید فردا(بخش پسران) اظهار کرد: «این دوره از جشنواره امید فردا، بهمن ماه سال گذشته بود که در دو بخش پسران و دختران شروع به کار کرد. اختتامیه بخش دختران در روز 6 آبان با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و ان‌شالله مراسم اختتامیه بخش پسران نیز در روز چهارشنبه، 10 آبان 1402 در محل ایوان ری با حضور دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور برگزار خواهد شد.»

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره امید فردا در 7 بخش و 84 رشته آغاز به کار کرده بود، گفت: «پذیرش بخش پسران بعداز ظهر امروز 8 آبان در محل اردوگاه شهید باهنر تهران انجام شد و ان‌شالله روز آینده یعنی 9 آبان این دانش‌آموزان در کارگاه‌های مختلف شرکت خواهند کرد.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش هدف از برگزاری جشنواره امید فردا را به فعلیت رساندن ظرفیت بالقوه دانش‌آموزان دانست و عنوان کرد: «جشنواره امید فردا بهترین موقعیت است. دانش‌آموزان در این جشنواره فعالیت خود را از سطح مدرسه آغاز کرده‌اند، در مناطق و استان نیز آن را ادامه داده‌اند و حال در میدان کشوری حضور یافته‌اند.»

پورثانی با بیان اینکه پس از اتمام جشنواره امید فردا ارتباط مابین معاونت پرورشی و دانش‌آموزان استمرار خواهد یافت، تصریح کرد: «سعی بر این است که موقعیت رشد دانش‌آموزان را فراهم کنیم. ان‌شالله پس از تمام شدن دوره چهل و یکم جشنواره امید فردا، یک رویداد نمایشگاهی دانش‌آموزی برگزاری خواهد شد تا دانش‌آموزان آثار خود را به فروش برسانند. همچنین در جریان آزمون‌های کنکور و دانشگاه فرهنگیان به دنبال این هستیم که امتیاز ویژه‌ای برای برگزیدگان این جشنواره قائل شویم.»

وی در پایان یادآور شد: «برقراری ارتباط دانش‌آموزان با مجموعه‌های فرهنگی مانند حوزه هنری یکی از اصلی‌ترین اهدافی است که به دنبال آن هستیم. ان‌شالله با انجام این کار دانش‌آموزان با استعداد به یک بلوغ حرفه‌ای برسند و بتوانند در سطوح مختلف آثار خود را ارائه دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار