مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

د‌انش‌آموزان برای دفاع از حق و ‌رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب از ابزار هنر کمک بگیرند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از جمعی از دانش‌آموزان پسر برگزیده استانی چهل‌و‌یکمین جشنواره فرهنگی-هنری ‌امید فردا‌ در کرمان گفت‌ دانش‌آموزان برای دفاع از حق و برای رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب از ابزار هنر کمک بگیرند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
د‌انش‌آموزان برای دفاع از حق و ‌رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب از ابزار هنر کمک بگیرند

به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت‌الاسلام محمد‌حسین پورثانی در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: اگر ارزش‌ خودتان را بدانید موفق خواهید شد، اگر می‌خواهید ارزش کسی را بدانید همتش را بررسی کنید، انسان وقتی بزرگ می‌شود که قدر خود را بداند و بداند که خلیفه الله است.

وی افزود: سردار سلیمانی آن‌قدر بزرگ بود که رئیس‌جمهور آمریکا ترور او را شخصاً به عهده گرفت و به کار خود افتخار می‌کند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز قدرت هنر از قدرت موشک و بمب بیشتر است و دشمن با ابزار هنر جای حق و باطل را عوض کرده است.

پورثانی به دانش‌آموزان توصیه کرد: برای دفاع از حق و برای رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب از ابزار هنر کمک بگیرند.

‌مراسم نمادین تجلیل از ۲۵۰ دانش‌آموز پسر منتخب در چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی-هنری "امید فردا" با حضور مدیرکل فرهنگی-هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان و...در کانون اندیشه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار