‌تفاهم‌نامه سازمان نهضت سوادآموزی با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی امضا شد؛

«بزرگسالان ‌با نیازهای ویژه» در کانون توجه ‌مدیران تعلیم و تربیت

عبدی: نیازمند کیفیت‌بخشی به آموزش هستیم/طریفی‌حسینی: رمز موفقیت در آموزش، وحدت رویه است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت‌ سازمان نهضت سوادآموزی و سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی مصداق بارز اجرای عدالت آموزشی در کشور هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
«بزرگسالان ‌با نیازهای ویژه» در کانون توجه ‌مدیران تعلیم و تربیت

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان نهضت سوادآموزی با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، ضمن ابراز خرسندی از پیگیری جریان علمی بین دو سازمان اظهار کرد: همکاری بین سازمان نهضت سوادآموزی و سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سابقه ۱۲ساله دارد و هر دو برای آموزش اقشار خاص با شرایط ویژه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه منجر به تعامل و همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان در حیطه آموزش می‌شود که ضروری است به‌منظور دستیابی به عملکرد مناسب و مورد انتظار با توجه به مخاطبان خاص هر دو مجموعه، آمار و داده‌های دقیق احصا شود تا شاهد روند کیفیت‌بخشی در نتایج حاصله باشیم.

حمید طریفی‌حسینی، رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی نیز در این جلسه گفت: رمز موفقیت در آموزش، وحدت رویه است و این جریان منجر به افزایش بازدهی و ارتقای سطح کیفیت آموزش می‌شود.

وی تصریح کرد: هر دو سازمان، اهداف و سازوکارهای مشترک دارند و سازمان آموزش پرورش استثنایی در زمینه آموزش آموزش‌دهندگان و تولید محتوا با نهضت سوادآموزی همکاری و تعامل خواهد داشت.

‌اهداف این تفاهم‌نامه به شرح زیر است:

1. شناسایی، جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل بزرگسالان بی‌سواد و کم‌سواد با نیازهای ویژه و خانواده آن‌ها

2. تثبیت و تعمیق مهارت‌های سوادآموزی به بازماندگان از تحصیل بزرگسال بی‌سواد و کم‌سواد با نیازهای ویژه و خانواده آن‌ها

3. جامعه‌محور کردن سوادآموزی و توسعه آموزش‌های تابعی با تهیه، تولید و آموزش محتوای خاص

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار