سامانه بارشی امروز وارد کشور می‌شود

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز برای ۴ استان هشدار سطح نارنجی بارش‌ و احتمال وقوع خسارت‌های سنگین صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی امروز وارد کشور می‌شود

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است. بیشنیه بارش‌های امروز برای ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی است.

فردا سه‌شنبه این شرایط در نوار شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ادامه دارد و در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

روز چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور فعال است. طی 5 روز آینده در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

امروز در غرب،‌ شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز،‌جنوب، جنوب شرق و شمال شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. فردا و روز چهارشنبه دریای خزر مواج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار