بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛

۱۹ استان بارانی می‌شوند

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا دوشنبه برای ۱۹ استان از جمله تهران هشدار آب‌گرفتگی و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۹ استان بارانی می‌شوند

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

فردا دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های و ارتفاعات زاگرس مرکزی، سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق، شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در برخی مناطق واقع در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی شده است. بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به‌صورت برف خواهد بود.

طی 5 روز آینده در ارتفاعات جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

امروز در نوار شرقی، فردا در غرب،‌ شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار