مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

خیرین نقش موثری در جامعه دارند

تبادکان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد خیرین نقش مؤثری در جامعه دارند و نماد درک آفرینش هستند و مدرسه خیرساز قطعه‌ای از بهشت روی زمین است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین نقش موثری در جامعه دارند

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه خیرساز فاطمه سادات حسینی گفت: خیرین بازوان توانمند آموزش وپرورش هستند. نگاه ما، نگاه فرهنگ سازی است. انفاق خیرین مدرسه ساز در حوزه تعلیم و تربیت در زمره ارزشمندترین صدقات و باقیات الصالحاتی استوار برای این عزیزان و خانواده‌های نیکوکار آنها است.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز از زمان حضور در امر مدرسه سازی توانسته اند گام های موثری در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش بردارند.

وی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز با حضور در این عرصه مهم و تأثیرگذار با خدا دست بیعت دادند و به مبارزه با شیطان پرداختند و به طور یقین در جهان آخرت میزبان ملائکه خواهند بود. سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

عبدالهی ادامه داد: سال گذشته دانش آموزان این آموزشگاه در دوشیفت و در شرایط سخت تحصیل می کردند؛ اما امسال ۲۰۰ دانش آموز دختر در مقطع متوسطه اول و دوم در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: این دبیرستان دارای ۶ کلاس بوده است، با بهترین استاندار های ایمنی و با ارزش ۹ میلیارد به همت خیرین مدرسه ساز تنها در ۷ ماه ساخته شده است.

وی افزود: خانواده ی خیر سادات حسینی نیز از خانواده شهدا هستند که امروز با همت آنها، دبیرستان فاطمه سادات حسینی در روستای فرخد افتتاح شد و فضاهای آموزشی در منطقه افزایش یافت.

عبدالهی در پایان گفت: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات متعددی در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می‌ شد و شرایط ایده آل امروز حاکم بر فضای مدارس نبود. خیرین مدرسه ساز از زمان حضور در امر مدرسه سازی توانسته اند گام های موثری در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش بردارند و در اصل، خیررین مدرسه ساز بازوان نظام محسوب می شوند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار