افتتاحیه آموزشگاه خیرساز حاج فریدون یزدان‌بخش در طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان‌رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز، معاونین اداره و خانواده خیر نیک‌اندیش، مرحوم یزدان‌بخش، آموزشگاه ۹ کلاسه حاج فریدون یزدان‌بخش در روستای چاهشک افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه آموزشگاه خیرساز حاج فریدون یزدان‌بخش در طرقبه شاندیز

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، خیرین مدرسه ساز را همراه و یاریگر همیشگی آموزش و پرورش دانست که با نوع دوستی و مشارکت در ساخت مدارس، به دانش آموزان این مرز و بوم خدمت می کنند.

مصطفی مصدقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته، وضعیت فضاهای آموزشی طرقبه شاندیز را خوب ارزیابی کرد و گفت: با افتتاح دو آموزشگاه دیگر در شهرهای طرقبه و شاندیز طی روزهای آتی، مشکل کمبود فضاهای آموزشی و چرخشی بودن شیفت های مدارس رفع خواهد شد.

اجرای گروه سرود دانش آموزان "دهه نودی" و دکلمه خوانی پیشتاز "فاطمه عشاق" دانش آموز دبیرستان وطن از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان از دانش‌آموز حائز رتبه ۴۸ کنکور سراسری، با اهدای یک دستگاه خودرو از طرف خیّر مدرسه ساز، تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز، معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز و خیرین مدرسه ساز در این مراسم از فاطمه عشاق، مجری و خبرنگار سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی تقدیر کردند.

آموزشگاه ۹ کلاسه یزدان‌بخش روستای چاهشک، با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، طی دو سال به بهره برداری رسید و دارای فضاهای مختلف آموزشی از جمله کتابخانه، آزمایشگاه، اتاق مشاوره، نمازخانه و ..‌.است.

دانش آموز خبرنگار: سحر علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار