فرماندار شهر مشهد مقدس:

خیرین، نماد درک آفرینش هستند

تبادکان(پانا) - فرماندار شهر مشهد مقدس گفت خیرین، نماد درک آفرینش هستند که ما همیشه در جمع آن‌ها احساس کوچک بودن داشته و آرزوی جایگاه معنوی آنان را داریم.

کد مطلب: ۱۴۱۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین، نماد درک آفرینش هستند

محسن داوری فرماندار مشهد عنوان کرد: افراد خیر جامعه را خداوند برگزیده است که حوائج نیازمندان را برآورده کنند. طبق آیات و روایات، احسان و نیکی، اجل معلق یا شناور را به تأخیر می‌اندازد.

وی افزود: خیرین نماد درک آفرینش بوده که ما همیشه در جمع آن‌ها احساس کوچک بودن داشته و آرزوی جایگاه معنوی آنان را داریم.

داوری ادامه داد: باید قدر عنوان خیر بودن را دانست و بدانیم این عنوان دارای شأن و منزلت بالایی است که نصیب هر شخص نخواهد شد.مدرسه‌ای که توسط یک خیر ساخته می‌شود با تمام بناها فرق دارد و می‌توان آن را قطعه‌ای از ملکوت خداوند بر روی زمین دانست که توسط انسان خیر اجرا شده است.

وی اظهار کرد: مردم در مدیریت جامعه نقش بسزایی دارند. نقش خیرین، در حوزه مردمی است که با علاقه به کمک دولت می‌شتابند تا بتوانند در امر ارتقاء سطح خدماتی به مردم کمک کنند.

وی تصریح کرد: نقش خیرین بسیار پررنگ بوده و اگر کمک آنها نباشد ما در بخشی از حوزه‌ها بسیار دچار چالش می‌شویم. یکی از اولویت‌های کاری ما در شهر مشهد برطرف کردن نقص کمبود فضای آموزشی است که بحمدالله با کمک خیرین این مهم در حال اجرا است.

داوری در پایان گفت: از اینکه فضای آموزشی دیگری به کمک خیرین مدرسه ساز در روستای فرخد شهر مشهد افتتاح شد، بسیار خرسندیم و از آنها کمال تشکر را داریم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار