معاون پرورشی ناحیه چهار مشهد مقدس:

دختران دهه هشتادی ما مصمم به ادامه دادن راه حضرت فاطمه زهرا(س) هستند

مشهد (پانا )- معاون پرورشی ناحیه چهار مشهد مقدس گفت در آستانه ی این جشن بزرگ شاهد تعداد زیادی از دختران ایران زمین ، دانش آموزان متوسطه اول و دوم در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس هستیم.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دختران دهه هشتادی ما مصمم  به ادامه دادن راه حضرت فاطمه زهرا(س) هستند

احمد اکبری معاون پروشی ناحیه چهار مشهد مقدس در جشن نوجوان پلاس در سالن شهید بهشتی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: از دیدن دختران سرزمینم بسیار خوشحال و خرسند هستم که همواره پیروان حضرت فاطمه زهرا (س)هستند، آن هم در این برهه‌ای که دشمنان اسلام مرتب در حال ایجاد تفرقه و به انحراف کشاندن ذهن فرزندان ما هستند؛ اما دختران دهه هشتادی ما مصمم هستند که از پیروان حضرت فاطمه زهرا (س) باشند و هر روز قدم های محکم تری در این راستا بر می دارند.

وی اضافه کرد: من امید دارم که دختران و فرزندان معزز شهدا که امروز در کنار ما هستند، می توانند راه پدران بزرگوارشان را ادامه دهند و با رفتار ، عفاف و پاکدامنی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

اکبری افزود: خدا را شاکرم که امسال،سال تحصیلی همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) آغاز شد. در واقع مهر امسال،مهر علوی نام گذاری شده است و امیدواریم امسال که با جشن و شادمانی سال تحصیلی آغاز شد در ادامه نیز به همین گونه پیش رود و ما شاهد موفقیت و شادی تک تک دانش آموزان باشیم.

وی در آخر گفت: امیدوارم مسئولین باز هم بتوانند از قبیل این همایش ها بیش از پیش برنامه ریزی کنند تا آن شاالله فرزندان ما بتوانند شادابی لازم را در طول سال تحصیلی داشته باشند و ادامه دهنده های راه شهدا و بزرگان باشند و از این مسیر خارج نشوند و ما شاهد تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن ها در جامعه باشیم.

دانش آموز خبرنگار: عادله شمسی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار