به مناسبت اربعین حسینی برگزار می‌شود؛

آغاز پویش حیاتناالحسین ویژه دهه هشتادی‌ها

تهران (پانا) - پویش «حیاتنا الحسین» به مناسبت اربعین حسینی ویژه نوجوانان دهه هشتادی در راستای ترغیب و ترویج فرهنگ حسینی در بین نوجوانان به همت شبکه امید برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش حیاتناالحسین  ویژه دهه هشتادی‌ها

پویش «حیاتنا الحسین» به مناسبت اربعین حسینی ویژه نوجوانان دهه هشتادی در راستای ترغیب و ترویج فرهنگ حسینی در بین نوجوانان برگزار می شود که دهه هشتادی های حاضر در راهپیمایی اربعین حسینی، می‌توانند در این پویش مسابقه ای تحت عنوان حیاتنا الحسین شرکت کنند.

پویش «حیاتنا الحسین» به همت شبکه امید، با محوریت روایت‌های مردمی از شوق همراهی عزاداران امام حسین‌(ع)، حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم و پذیرایی موکب‌داران در طول مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی تهران برگزار می‌شود.

این پویش موجب درخشش و دیده شدن خدمات زائران نوجوان و تردد در مسیر راهپیمایی اربعین می شود و می تواند تاثیرگذاری مطلوبی بر سطح اعتقادی و دینی بین نوجوانان داشته باشد.

نوجوانان با شرکت در این پویش می‌توانند خبرنگاری کنند، نائب الزیاره شوند، خدمت کنند، عکس بگیرند و اخبار اربعین را به اشتراک بگذارند. در پایان این مسابقه نیز شرکت کنندگان با توجه به امتیازات، از جوایز ممتاز و ارزنده از جمله اردوی تفریحی و خاطره انگیز مشهد مقدس بهره مند می شوند.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۱ را به ۱۰۰۰۸۸۸ پیامک کنند.

دانش آموز خبرنگار: حدیثه رامشینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار