به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

فرزندان شهید حسین اسماعیلی راهی کلاس درس شدند/فیلم

تهران (پانا) - همزمان با فرارسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، دو فرزند شهید حسین اسماعیلی در ناحیه یک شهرری با مهر پدرانه‌ فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های تهران راهی کلاس درس شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان شهید حسین اسماعیلی راهی کلاس درس شدند/فیلم

صبح روز دوشنبه، سوم مهر سال 1402، همزمان با دومین روز از آغاز سال تحصیلی جدید به همت اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران و با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مراسم بدرقه فرزندان شهید تازه به شهادت رسیده، شهید حسین اسماعیلی در مدرسه پسرانه بحرالعلوم و مدرسه دخترانه فروغ حضرت خدیجه ناحیه یک شهرری اجرا شد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مسعود بهرامی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران در غیاب شهید والامقام، با مهر پدرانه خود و با آرزوی سلامتی و موفقیت، این دو فرزند شهید را راهی کلاس درس کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و فرا رسیدن هفته دفاع‌ مقدس، از خوانواده شهدا تقدیر کردند و امنیت فعلی کشور را حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی دانستند‌.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های تهران، همچنین ضمن تبریک آغاز امامت امام‌زمان (عج) و مناسبت‌های پیش‌رو، از تلاش‌های همیشگی نیروی‌انتظامی قدردانی کردند و برقرار بودن موج‌ امنیت و آرامش در فضاهای آموزشی و تربیتی سراسر شهرستانهای استان تهران را حاصل زحمات نیروی انتظامی و حافظان امنیت دانستند.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا، یادگاران همان جان‌نثارانی هستند که برای حفظ آرامش و امنیت ایران و ایرانی از جان خود گذشتند، بنابراین حضور فرزندان شهدا در مدارس و فضاهای آموزشی آموزش‌وپرورش مایه افتخار و خیر و برکت برای آموزش‌و‌پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار