کسب نخستین رتبه استانی در مسابقات کونگ‌فو توسط دانش‌آموز پاکدشتی

پاکدشت (پانا) - دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان پاکدشت، در رقابت‌های انتخابی کشوری مسابقات مایانا کونگ‌فو در سبک جنگاوران، موفق به کسب رتبه اول استانی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب نخستین رتبه استانی در مسابقات کونگ‌فو توسط دانش‌آموز پاکدشتی

مسابقه مایانا کونگ‌فو در چهار رده سنی برگزار شد و عسل ماکو دانش‌آموز خبرنگار پانا موفق به کسب مدال طلا در رده سنی نونهالان شد.

فیروز حبیب‌پور رئیس کمیته جنگاوران کونگ‌فو در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: این مسابقه در ۴ رده سنی و با شرکت ۳۴۲ ورزشکار از شهرستان‌های استان تهران، در سالن ورزشی شهید نباتی برای رقابت انتخابی به مسابقات کشوری برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در رده سنی نونهالان ۴ نماینده از پاکدشت توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند، عسل ماکو در مقام اول، الهه قهرمانی و سپیده کاظمی در مقام دوم و معصومه فشکی در مقام سوم در رده نونهالان برای پاکدشت افتخارآفرین شدند.

عسل ماکو دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان پاکدشت، پس از کسب مدال طلا بیان کرد: در این بازی با سه حریف در رده نونهالان مبارزه و برای اولین‌بار در مسابقات شرکت کرده‌ام، چون این بازی به عنوان اولین مسابقه من بود استرس زیادی را تجربه کردم و فکر می‌کردم توان مبارزه کردن را ندارم، ولی با تکیه بر خداوند توانستم به استرس درونی‌ام غلبه کرده و در هر سه بازی حریف‌های قدرتمند خود را شکست دهم.

دانش‌آموز خبرنگار پانا در پی به دست آوردن مقام اول به سایر رزمی‌کاران توصیه‌ کرد: توجه داشته باشید که در میدان مسابقات، رنگ مدال را نباید ملاک قرار دهید و فقط تمام توان خود را در میدان به نمایش بگذارید و به خودتان باور داشته باشید که لایق بهترین‌ها خواهید بود.

ماکو در ادامه افزود: هیچ‌وقت به طور کامل فکر برد نباشید و فقط برای برد به میدان مسابقات نروید، در بازی برد و باخت تجربه‌ای را برای ما به ارمغان می‌آورد که از باخت‌هایمان درس شکست دادن حریف را یاد بگیریم، چون هیچ مبارزی در اولین مبارزه خود موفق به کسب مقام برتر نشده و نمی‌شود؛ پس نتیجه اخلاقی را در این موضوع بگیرید که خود را نباید برای به دست نیاوردن مدال‌ طلا، نقره و برنز سرزنش کنید.

شایان ذکر است که دارندگان مدال‌های طلا و نقره به مسابقات کشوری راه یافتند و به زودی با مبارزان از سایر استان‌ها به میدان مسابقات خواهند رفت.

خبرنگار دانش آموز: راضیه شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار