دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

تبادکان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند .

کد مطلب: ۱۴۰۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد: زنگ مهر با فیض حضور معلمین و دانش آموزان زده شد. ما مفتخر حضور مادر معلم شهید علی اسفندیاری هستیم. معلم شهیدی که هم در سنگر تعلیم و تربیت و هم در سنگر جهاد و مبارزه علیه دشمن جان خود را فدا کرد.

وی افزود: خیرین نقش مهمی در آبادانی جامعه دارند؛ در این مراسم شاهد حضور خیرینی بودیم که به ما درس سخاوت و کرامت آموختند.

عبدالهی ادامه داد: راه حکمت راه اندیشیدن است. با شعار مهر علوی زنگ مهر و ایثار این مدرسه را به صدا درآوردیم. در ۸۵۰ مدرسه منطقه تبادکان بالغ بر ۱۵۶ هزار جمعیت دانش‌آموزی تبادکان وارد کلاس‌های درس شدند تا سال جدید را با مهر و ایثار آغاز کنند.

عبدالهی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور روحیه خودباوری خود را تقویت کنند و باور داشته باشند که با تقویت استعدادهای خود می‌توانند قله‌های موفقیت شخصی و اجتماعی را فتح کنند.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم خاطر نشان کرد: خودتان را باور داشته باشید و روحیه خودباوری را در خود تقویت کنید، این مسئله می‌تواند ضامن پیشرفت و توسعه ایران عزیز باشد.

وی در پایان از معاون مدیر کل و کادر اجرایی مدرسه حکمت که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار