نواخته شدن زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» با حضور معاون رئیس‌جمهور در قم

قم (پانا) - آیین نواخته شدن زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اموراداری و استخدامی کشور در دبیرستان حضرت زهرا(س) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» با حضور معاون رئیس‌جمهور در قم

آیین آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» صبح امروز با حضور «میثم لطیفی» معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در دبیرستان حضرت زهرا(س) ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی با اشاره به برکات تحصیل علم و دانش در دوران نوجوانی، بر عزم جزم جوانان و نوجوانان در کسب معرفت و رسیدن به مدارج بالای علمی و معنوی تاکید کرد.

وی حضور امام خمینی(ره) در مدرسه فیض کاشانی(دبیرستان حضرت زهرا(س) فعلی) در اول مهر سال 1358 و سخنرانی در جمع دانش آموزان مدرسه ابتدایی را از افتخارات آموزش و پرورش استان ذکر کرد و توجه به رهنمودهای آن امام بزرگوار در خصوص تعلیم و تربیت را خواستار شد.

در ادامه، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در سخنانی با یادآوری خاطرات بمباران هوایی دشمن در دوران تحصیل خود در مدارس ابتدایی قم، امنیت امروز را حاصل خون پاک شهدا دانست و عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز به یک قدرت بلامنازعه موشکی و نظامی تبدیل شده در حالیکه قبل از انقلاب در عرصه‌های مختلف وابسته به خارج از بودیم.

این مراسم با قرائت عهدنامه توسط یکی از دانش آموزان و اجرای سرود همگانی همراه بود. در پایان زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور مسئولان نواخته شد، سپس با اهداء هدایایی، فرمانده سپاه استان قم، فرمانده انتظامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و زکریا انصاری معلمی که امام در کلاس درس وی حاضر شده بود، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در مراسم فوق، معاونان استاندار قم، فرماندار قم، مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم و مسئولانی از سایر دستگاه ها حضور داشتند.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف دبیرستان حضرت زهرا(س) و حضور در کلاس های درس، در جریان برخی مشکلات آموزشی قرار گرفت.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار