معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز:

پروژه مهر مظهر تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس است

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز از تحلیل فرایند پروژه مهر عنوان کرد پروژه مهر مظهر تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر مظهر تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس است

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز که با حضور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: این پروژه به منظور ایجاد هماهنگی و تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان، فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده است و پنج هدف راهبردی شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، احصا دقیق موانع و آسیب‌های موجود و اجرای برنامه‌هایی در فرایند آموزشی و تربیتی در استان البرز در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

در ادامه رابعه امامی رضوی، مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش در حاشیه تحلیل فرایند پروژه مهر استان البرز افزود: این پروژه نماد همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد کارگروه‌های پروژه مهر استان ادامه داد: سال گذشته استان البرز فعالیت‌های ارزنده‌ای در خصوص پروژه مهر اجرا کرده و امسال نیز توانسته در جذب نیروی انسانی که از مهم‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش است گام‌های موثری بردارد.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به شرایط روز کشور انجمن اولیا و مربیان و تقویت مردمی‌سازی می‌بایست در اولویت فعالیت‌ها به ویژه پروژه مهر قرار گیرد.

قابل ذکر است ارائه گزارش تفصیلی اجرای فرایند پروژه مهر استان البرز و برنامه‌ کارگروه‌های نه گانه از اهم برنامه‌های این نشست بود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار