‌مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در آیین بازگشایی مدارس:

تکامل رفتار، گفتار و کردار دانش‌آموزان از ضرورت‌های مسیر تحصیل است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در آیین بازگشایی مدارس ناحیه سه کرج بیان کرد رفتار، گفتار و کردار دانش‌آموزان باید در مسیر تحصیل به نحو شایسته‌ای تکامل پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تکامل رفتار، گفتار و کردار دانش‌آموزان از ضرورت‌های مسیر تحصیل است

آیین متمرکز بازگشایی مدارس ناحیه سه کرج به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید امروز با حضور غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، آرش یگانی، شهردار منطقه ۹ شهرستان کرج ، رحمت‌الله نژاد فلاح، مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ کرج و جمعی از دبیران و دانش آموزان در هنرستان علامه امینی برگزار شد.

رحمت الله نژاد فلاح، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از حضور فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولین ناحیه و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، خطاب به دانش آموزان گفت: این روزها نشان می‌دهد که شما هربار و با ورود به مقاطع جدید تحصیلی کامل تر و شاخص تر می شوید همچنین رفتار، گفتار و کردار شما نیز می بایست در این مسیر به نحو شایسته ای تکامل پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید هفته دفاع مقدس را پیش رو داریم. ما در شهرستان کرج نوجوانان و جوانان بسیاری داشتیم که ایثارگری کردند و شهید شدند که هم اکنون ما با خیال راحت و اطمینان خاطر و امنیت کامل سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم. دانشمندان بسیاری کوشش کردند و مستقلانه واکسن ویروس کرونا را کشف کردند و کشورمان را در حوزه های گوناگون از جمله حوزه بهداشتی رهایی بخشیدند. امید است که شما دانش آموزان نیز پس از رشد و تکامل در آینده وابستگی ها و نیازهای کشور را برطرف کنید.

نژاد فلاح در پایان سخنان خود خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: قدر خود را بدانید. دشمن روی شما سرمایه گذاری می‌کند و می‌خواهد شما را از این مرز و بوم و از این آب و خاک جدا کند. ما در کنار یکدیگر می‌توانیم کشوری قدرتمند باشیم. آنچنان که هستیم و آنچنان که تاریخ چندین و چند هزار ساله این کشور، گواه این موضوع و این مهم است.

دانش آموز خبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار