زنگ مقاومت در دبیرستان آیت‌الله سعیدی شومیا نواخته شد

محمود آباد(پانا)-در اولین روز از آغاز سال تحصیلی جدید که مقارن با هفته دفاع مقدس بود، دانش‌آموزان دبیرستان آیت‌الله سعیدی شومیا به پاسداشت فداکاری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار با نواختن زنگ مقاومت راهی کلاس‌های درس شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مقاومت در دبیرستان آیت‌الله سعیدی شومیا نواخته شد

در این مراسم که با حضور و مشارکت اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا و همکاران فرهنگی برگزار شد، برنامه های تلاوت قرآن، پخش سرودهای حماسی دوران دفاع مقدس، سرود جمهوری اسلامی ،مراسم پرچم و سخنرانی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به همراه پذیرایی از دانش آموزان به اجرا درآمد.
مدیر دبیرستان آیت الله سعیدی شومیا گفت: در طول هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهرماه ادامه دارد برنامه‌های متنوعی از جمله:" غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط دانش آموزان، دعوت از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس برای خاطره گویی، سرود دانش آموزی، قرائت وصیت‌نامه‌های شهدای روستا در مراسم صبحگاهی،نمایشگاه عکس رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط دانش آموزان این دبیرستان به اجرا در می‌آید.
ابراهیم نصیری افزود:همه تلاش معلمان این آموزشگاه این است تا درکنار آموختن علم و دانش ،دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و مقاومت و شهید وشهادت آشنا کنند.
خبرنگار سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار