معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش:

دانش‌آموزان خدمات نظام و دولت را با زبان هنر تبیین کنند

مناطق محروم دانش‌آموزان مستعدی دارد و باید زیرساخت‌ لازم برای آن‌ها فراهم شود

تهران (پانا) - زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس چهارمحال و بختیاری با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خدمات نظام و دولت را با زبان هنر تبیین کنند

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، آیین آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز در هنرستان قائمیه شهرکرد با حضور استاندار، فرمانده سپاه استان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرکرد و سایر مسئولان اداری و انتظامی استان برگزار شد.

در این آیین همه دانش‌آموزان استان از طریق رادیو به صورت پخش زنده پیام استاندار و معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش را شنیدند.

همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صادق ستاری‌فرد در آیین افتتاح میدان چمن مصنوعی آموزشگاه شریعتی ناغان شرکت کرد و خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان مناطق محروم را یکی از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: از ۴۴ سهمیه آموزش و پرورش استان همه سهمیه استان عملیاتی و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

ستاری‌فرد با اشاره به توانمندی دانش‌آموزان مناطق محروم خاطر‌نشان کرد: مناطق محروم دارای دانش‌آموزان بسیار مستعدی است که در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم پیشرفت‌های چشمگیری خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به پویش مهر ریاست ‌جمهور افزود: در دوران انقلاب اسلامی خدمات چشمگیری توسط نظام و دولت صورت گرفت و دانش‌آموزان می‌توانند با زبان هنر و خلاقیت این خدمات چشمگیر را تبیین کنند.

‌در حاشیه این آیین معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر در کلاس درس دانش‌آموزان حضور یافت و با اهدا گل به معلمان از زحمات آنان تقدیر و سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار